Notícies

Títol històric del Club de Rugby Sant Cugat, que s'imposa en una sèrie de la GPS 7s Copa de la Reina Iberdrola

01.05.2022

Títol històric del Club de Rugby Sant Cugat, que s'imposa en una sèrie de la GPS 7s Copa de la Reina Iberdrola

CLUB DE RUGBY SANT CUGAT

Un assaig d'or d'Abril Camacho, de tan sols 17 anys, ha donat un títol històric al primer equip femení del Club de Rugby Sant Cugat, en la primera de les 3 sèries de la GPS 7s Copa de la Reina Iberdrola, que s'ha disputat a A Coruña aquest cap de setmana del 30 d'abril i 1 de maig. En la final, el CR Sant Cugat s'ha imposat (19-24) al CR Complutense Cisneros de Madrid i ha estat el millor dels 12 equips participants. Aquesta és la segona participació del CR Sant Cugat en aquesta competició estatal, després de fer-ho en les 3 séries del 2021.

Caso: "La clau ha estat que hem gaudit jugant"

L'entrenador del CR Sant Cugat, Albert Casorran Caso, ha assenyalat després del partit, en declaracions a SantCugatCreix, que "estic molt content. Hem competit molt bé, de menys a més. Hem estat molt actives en tots els partits, amb jugadores molt desequilibrants i molt ordenades en defensa. La clau ha estat que hem gaudit jugant. Veníem a A Coruña amb molt poc rodatge en seven".

3es del grup C

En el grup C, el CR Sant Cugat va finalitzar 3r amb 5 punts, per darrere del Rugby Turia (9 punts) de València i la Universidad de Sevilla (7 punts). El 4t i últim ha estat el Sanse Scrum RC, amb 3 punts. Dissabte, les blau-i-negre han derrotat el Sanse Scrum RC (0-49), mentre que han perdut amb el Rugby Turia (15-12) i la Universidad de Sevilla (19-17). Diumenge han vençut, ara sí, el Rugby Turia, per 19-24, en els quarts de final. I en les semifinals han derrotat (19-12) el CP Les Abelles de València.

Bet Segarra es lesiona

La nota negativa del torneig ha estat la lesió de Bet Segarra en un dit de la mà, que l'obligarà a passar per quiròfan. Només ha pogut jugar el primer partit, on s'ha lesionat.

Alysha Stone, millor jugadora del torneig

La jugadora del Club de Rugby Sant Cugat, Alysha Stone, ha estat distingida com la millor jugadora del torneig.

 

La jugadora del CR Sant Cugat, Alysha Stone, millor jugadora del torneig. FOTO: Jesús Collar.

 

La 2a sèrie de la GPS Copa de las Reina Iberdrola, a Sant Cugat el 7 i 8 de maig

Sant Cugat acollirà el pròxim cap de setmana del 7 i 8 de maig, a la ZEM La Guinardera, la 2a sèrie de la GPS Copa de las Reina Iberdrola, i la 3a es jugarà a Eibar el 21 i 22 de maig.

Les 13 protagonistes

Les 13 jugadores que han fet història amb el CR Sant Cugat són: Laia Azorín, Bea González, Carla Arca, Kat Keller, Carla Rodríguez, Sara Marín, Elsa Porto, Alysha Stone, Bet Segarra, Marta Segura, Abril Camacho, Rita Hinojosa i Sara Buetas.

Clasificació final després de la disputa de la 1a sèrie de GPS Copa de la Reina Iberdrola 2022, A Coruña:

1. CR Sant Cugat: 22 punts.

2. CR Complutense Cisneros: 19 punts.

3. CR Majadahonda: 17 punts.

4. CP Les Abelles: 15 punts.

5. Rugby Turia: 13 punts.

6. CRAT A Coruña: 12 punts.

7. Eibar RT: 10 punts.

8. CDU Sevilla: 8 punts.

9. Olímpico de Pozuelo: 7 punts.

10. ADI Industriales: 5 punts.

11. Sanse Scrum RC: 3 punts.

12. León RC: 1 punt.

 

TEXT: Àlex López Puig.

FOTO: Jesús Collar