13.02.2025
El Junior FC, actual campió de Catalunya de Divisió d'Honor A Masculí d'hoquei sala, afronta la Fase Final del Campionat d'Espanya de Divisió d'Honor A Masculí d'hoquei sala, que del 14 al 16 de febrer es juga, per primera vegada, al Pavelló 3 de la ZEM Rambla del Celler de Sant Cugat, amb 8 equips participants.
El Club de Campo, el CH Madrid-Las Rozas i el CH Barrocanes, primers rivals del Junior FC
El Junior FC, que és l'entitat organitzadora d'aquest estatal, ha estat enquadrat en el grup B, amb el Club de Campo de Madrid, el CH Madrid-Las Rozas i el CH Barrocanes (Ourense, Galícia). Per la seba banda, en el grup A, hi competiran l'Atlètic Terrassa HC (subcampió de Catalunya), el CSA Ourense, CD Málaga 81 i San Pablo Valdeluz Complutense de Madrid.
Cartell oficial del Campionat d'Espanya de Divisió d'Honor A Masculí d'hoquei sala.
El Junior FC, actual subcampió d'Espanya d'hoquei sala
El Junior FC, que és l'actual subcampió d'Espanya d'hoquei sala, lluitarà a casa per endur-se el seu primer estatal i, així, fer història. Tindrà rivals d'alt nivell, com el San Pablo Valdeluz Complutense de Madrid, que ha guanyat 10 de les últimes 11 edicions.
Fede González: "Si som capaços de desenvolupar tot el que hem treballat des de fa més de dos mesos, podem guanyar el Campionat d'Espanya"
L'entrenador del sènior A masculí del Junior FC i també seleccionador estatal absolut masculí d'hoquei sala, Fede González, ha assenyalat que "si som capaços de desenvolupar tot el que hem treballat des de fa més de dos mesos, podem guanyar el Campionat d'Espanya"
El campió, al Campionat d'Europa d'hoquei sala
Un cop acabi la fase de grups, els dos primers classificats disputaran les semifinals (dissabte, a les 19.30 i 20.45 hores), i els campions, la final, diumenge a les 12.30 hores. El campió aconseguirà la classificació per jugar el Campionat d'Europa d'hoquei sala, el 2026. El partit pel 3r i 4t lloc es jugarà diumenge a les 11 hores.
Entrenaments tres dies a la setmana al Pavelló 3, de 6.30 a 8.30 hores, des de principis de desembre
Des de principis de desembre, el primer equip masculí del Junior FC s'entrena tres cops per setmana al Pavelló 3 de la ZEM Rambla del Celler, de 6.30 a 8.30 hores.
El Junior FC és l'actual campió de Catalunya de Divisió d'Honor A Masculí d'hoquei sala.
Històric Campionat de Catalunya de Divisió d'Honor A Masculí d'hoquei sala del Junior FC, amb 108 anys de vida
El passat 26 de gener, el Junior FC es va adjudicar, per primera vegada en la seva història -108 anys- el Campionat de Catalunya de Divisió d'Honor A Masculí d'hoquei sala, al pavelló de la ZEM de Can Jofresa de Terrassa. En la final va derrotar (4-3) l'Atlètic Terrassa HC, amb un total de 10 equips participants. L'any 2023 va finalitzar en la 4a posició.
L'entrada a l'estatal és gratuïta, però per aconseguir les entrades CAL REGISTRAR-SE PRÈVIAMENT.
D'altra banda, la competició també es podrà seguir en directe a través del CANAL DE YOUTUBE del JUNIOR FC.
TEXT: Àlex López Puig.
FOTO i CARTELL: Junior FC